En kuulu tänne. Olen jostain muualta. En voi olla meidän luokkalaisten kanssa koska,  en harrasta ratsastusta tai omista Hollisterin paitaa. Ja tykkään one piecestä... paljon... En kuulu tänne. Mua ei ymmäretä täällä,minne tahansa muualle paitsi tänne.Mä tiedän että zoro ja muut on pelkkiä piiros hahmoja!! mulle ei tarvitse huutaa jos sanon että zoro on mun mies! Se on vitsi! Mä en ymmärrä miks kaikki saa sanoa Robin tai Justin on niitten mies mutta jos mä sanon että zoro on mun mies.... Mä en saa mun lausetta ees loppuun ku kymmen tyyppiä huutaa mulle että "se on mahotonta se on piiros hahmo kattoisit jotain muuta!!" "Onko sulla muuta ku one piece?!" Onko se muka hyväkin ohjelma!?" Miks sä katot jotain sellasta!?" Mun mielestä kaikki saa tykätä mistä haluaa! ketään ei osaa ajatella sitä vitsinä. Miks mä en voi kuulua massaan?! Se olis kivaa, kukaan ei koskaan kommentoi vaateista,tekemisestä,musiikista jota kuuntelen, videoista, . Jos käytän hanskoja olen outo,gootti,tyhmä... " Älä käytä tollasia vaateita sulle sopii värit paljon paremmin!" Jos mulla on sininen paita " Mä en kyllä tajuu miten gootit voi käyttää tollasta!!" Niin... miks mä käytän sinistä paitaa...? Miks mä en omista Hollisteria...? Miks mä en harrasta ratsastusta...? MÄ VIHAAN HEVOSIA JA RATSASTAJIA JOTKA ON NIIN YLI MIELISIÄ!!!!!! mä erotan 100% mikä on totta ja mikä ei, mulle ei tarvi sitä kertoo. Kuinka paljon mä joka päivä kuuntelen teidän :" Niall on mun mies!" " Harry on mun mies!" Mutta jos mä edes yritän sanoa jotain zorosta tai jostain muusta mikä on mulle tärkeetä mulle huudetaan. Mä en saa edes mahdolisuutta puolustautua. Miks mä en saa istua mun teidän kanssa samassa pöydässä. Miks mulle nauretaan jos en harrasta ratsastusta...?  kukaan ei ymmärrä... Paitsi hän,luulisin? joskus mä vaan haluisin olla normaali... Mä haluan jotain pysyvää, jotain jota ei voi ottaa pois onko se liikaa pyydetty...?!

 

 

- Sofia