Perjantai. Päivä josta selviää hengissä voi olla tyytyväinen. Tänään ei ollu uskonto "kerhoa" Eikä olisi loppu vuonnakaan... Viimeksi siellä puhuttiin anteeksi annosta... Se aihe mietityttää mua vieläkin... Ansaitseeko pahat ihmiset pahoja asioita..? Ei me voida koskaan tietää kuinka paha niillä on olla...

Ajatukset on taas liukumassa pro anaan ja itsetuhoisuuteen. Mutta just keskiviikkona tuli täyteen BW 2kk ( beautiful wrists kaks kuukautta) Eilen vietin niin sanotusti "juhlapäivää" asiasta... Katsoin one pieceä en kuntoilut ja söin suklaata. Ihan kivaa oli koska mä olin "ansainnut" sen suklaan. Vaikka ilo siitäkin kesti vajaan tunnin.

Joulukuu on ihan just täällä, mä en pidä joulusta enää. Se on muuttunu mulle täysin merkittyksemättömäksi. Mä en ymmärrä sitä että miksi joulu laulut soi jo nyt ja miks kaikki koristellaan jo nyt...! Eihän oo vielä ees joulukuu.

Päivät menee samallailla kuin aina, parannusta entisestä toki on mutta aina on se mutta, huonoja päiviä löytyy enemmän kuin ennen ja ne on voimakkaanpia,Pro ana ja niiden foorumit on kiusannu mua jo pariviikkoa! Tosin tällä kertaa tässä on jotain erillaista, Hän tietää asioistani. Mä olen aina ollut huono puhumaan. Mä en ole koskaan ikinä kertonut kenelekkään jos mulla on paha olla. Itse mä koen sen huomiohuorauksena vaikei se sitä olisikaan. Ja varsinkin kun pitää puhua tälläisestä. Sitä paitsi Hänen ei tarvitse osatakkaan auttaa mua, Hän ei ole psykologi eikä hänen tarvitse olla. Mulle tää kaikki sopii tosi hyvin.

Se mitä media ( TV, lehdet, netti) meille antaa on väärän lainen ihmisskuva. Laihoja ihmisiä plaa plaa!! Joskus niitä vastaan on todella vaikea taistella, mutta koska me olemme vahvoja me olemme kauniita ja me pystymme taistelemaan niitä vastaan. Kyllä tästä selvitään aina ollaan selvítty miksi nyt siihen tulisi muutos?